K.N HANER "NIECZYSTE WIĘZY" - RECENZJA [PRZEDPREMIEROWO]



Za możliwość przeczytania przed premierą książki NIECZYSTE WIĘZY K.N. Haner dziękuję wydawnictwu ZNAK.


To nie pierwsza książka Kasi, która mnie zachwyciła od pierwszego rozdziału, trzeba przyznać. Ale tego, co przeczytałam się nie spodziewałam./ 
Jestem Greyoholikiem, ale do tej pory nie było jeszcze książki, która tak by mnie zachwyciła, jak miłosna historia Christiana i Anny. Dotąd, bo NIECZYSTE WIĘZY to bomba książkowa!

Ilość emocji, jaka jest zawarta w treści tej książki sprawa, że człowiek się rumieni, po czym wstydzi, jest przerażony a na koniec już sam nie wie co czuje. 
To nie jest typowy romans, to powieść pełna seksu, manipulacji, kontrowersji i ... nie wiem czego, bo emocje są tak skrajne. 

Lubie książki z seksem, lubię historie miłosne. Ale lubię też dreszczyk emocji i ta książka to zapewnia razem co daje mega mieszankę. 
Wydawnictwo dołączyło czekoladki — idealne w momencie kulminacji :) 

Gdy miłość staje się obsesją, nie można się już zatrzymać.
Claire czuje, że nigdy nie poradzi sobie z piętnem, które nosi w sobie od dzieciństwa. Jest zbyt krucha, bezradna, inna niż wszyscy. Staż w prestiżowej firmie to dla niej życiowa szansa. Podobnie jak doktor Douglas, świetny i szanowany terapeuta, głęboko skrywający własne mroczne sekrety. Tylko on doskonale rozumie, czym jest walka z własnymi demonami.
W jego szarozielonych oczach Claire odnajduje ten sam ogień, który spala ją samą. Oboje podejmują mroczną grę, w której obezwładniająca namiętność i bezwzględna manipulacja prowadzą na samo dno piekła. Doktor kontroluje każdy ruch dziewczyny. A może tylko mu się wydaje, bo wciąż nie wiadomo, kto rozdaje karty w tym niedozwolonym układzie…

Pierwszy thriller królowej dramatów!

I jak już wiadomo NIECZYSTE WIĘZY K.N HANER nie ostatni, ponieważ z tego co wiem piszę się właśnie kontynuacja. Co bardzo mnie cieszy.
Czy polecam tą KSIĄŻKĘ? 

TAK!!!
Moja ocena to 10 / 15 i *****

Bestsellerem stało się 365 dni Branki Lipińskiej. Zasłużenie!
Ale ta książka to mistrzostwo świata i to jej należy się ten tytuł!

PREMIERA KSIĄŻKI JUŻ 4 WRZEŚNIA

Dziękuję Ci Kasiu za te emocje, za chwile spędzone z tą książką.
Po tak dobrej książce jej polecanie to dla mnie zaszczyt!

Czuje się dumna, że mogłam przeczytać ją przed premierą, czuje się zachwycona, że mogę pożyczać ją moim koleżankom, czuje się oczarowana historią bohaterów. Czuje się oszołomiona po 5 dnia po jej przeczytaniu. 





POZDRAWIAM!








Komentarze

instagram