Kalendarz 2021 Create Youself by Mateusz Grzesiak — recenzja

Za możliwość otrzymania kalendarza do planowania na rok 2021 dziękuję wydawnictwu OnePress.
Kalendarz to świetna okazja do nauki planowania w 2021 roku. W mojej ocenie kalendarz jest bardzo ciekawy. Jako osoba która pracuje w marketingu — zdalnie. Możliwość kreatywnego planowania każdego dnia jest bardzo ważne. Kalendarz CreateYoursalf by Mateusz Grzesiak na pewno to ułatwi. 


Kalendarz 2021 Create Youself by Mateusz Grzesiak — recenzja


Kalendarz ma twardą okładkę co na pewno jest dużym atutem. Strony są podzielone na dni. Każda strona ma możliwość zaplanowania dnia godzinowo. Jednak mi osobiście brakuje wcześniejszych godzin. Planowanie od godziny 8 w moim wypadku nie będzie przydatne — mój dzień zaczyna się szybciej. Przy każdym miesiącu mamy słowo — motywacje od autora oraz możliwość zaplanowania miesięcznego. Świętnie nada się to do zaplanowania social media. Również jest miejsce na plany na cały rok, co będzie kontrolą realizacji. 

Dużym minusem jest cienkość kartek. Należy uważać, by do planowania nie używać tuszowych długopisów, ponieważ obawiam się, że zapiski mogą przebijać na drugą stronę. 

Na pewno brakuje mi miejsca na podpis właściciela plenera. 
Ciekawym dodatkiem jest lista TO-DO co dla wielu będzie świetną okazją do samorealizacji. 

Na razie kalendarz czeka na półce. Jednak już w ostatnim tygodniu roku 2020 zostanie zapisany. A o tym jak sprawdzi się w planowaniu będę mogła pokazać Wam pod koniec 2021 roku. Sama jestem ciekawa jak kalendarz się sprawdzi. 

Komentarze

instagram