Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów - Georgiew Franciszek - recenzja

Za możliwość przeczytania książki Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów — Georgiew Franciszek  dziękuję wydawnictwu Helion — Onepress. Na tą książkę czekałam z dość dużą niecierpliwością. Już jakiś czas temu o niej słyszałam — jedna była w formie PDF. Wtedy nie zdecydowałam się na jej zakup. Mając okazje napisania jej recenzji, zdecydowałam się bez wahania. Agencja Tygrysy Socialu, to przodująca agencja w Polsce. Prócz obsługi klientów, dzieli się wiedzą. Jak specjalista do reklamy na Facebooku, również z dużym zaangażowaniem czytam ich publikacje. Dlatego tak ważna była dla mnie ta książka. 


Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów — Georgiew Franciszek — recenzja

Jak osoba znająca się na temacie reklamy Facebook ADS, była ciekawa tego co oferują swoim czytelnikom. I nie zawiodłam się. Oceniając książkę zwróciłam uwagę na język — jest bardzo prosty. Dzięki temu będzie zrozumiany przez osoby czytające. Każdy aspekt reklamy został w niej poruszony. Książka jest niczym skarbnica podstawowej wiedzy na temat reklamy w Social Media. 

Ja niestety w niej nie znalazłam nic więcej poza tym co wiem. Jednak jestem pewna, że jest to idealna książka dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w reklamie w mediach społecznościowych. 
Jako Mama Marketing i Książkowa Mama ocenią książkę na 10 gwiazdek. 
I polecam ją każdemu. Nawet specjaliście, który dzięki niej uporządkuje swoją wiedzę. Która jest ulotna. Warto zatem mieć książkę na półce, by w przypadku szukania rozwiązania — zajrzeć do niej. 

















Komentarze

instagram