Content marketing. Od strategii do efektów - Justyna Bakalarska-Stankiewicz - recenzja

Za możliwość przeczytania książki Content marketing. Od strategii do efektów — Justyna Bakalarska-Stankiewicz dziękuję wydawnictwu ONE PRESS. To kolejna książka, która ma dla mnie szczególne znaczenie. Głównie z uwagi na moją pracę. Content Marketing to moje narzędzie pracy. Dlatego warto je udoskonalać. Dzięki tej książce dowiedziałam się bardzo dużo. Dlatego polecam ja każdemu, kto pisze i chce pisać. To wartościowy poradnik, z którego każdy wyciągnie cegiełkę wiedzy dla siebie. 


Content marketing. Od strategii do efektów — Justyna Bakalarska-Stankiewicz — recenzja

Czego dowiecie się z książki? 

- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec, czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?

A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Bez względu czy zaczynasz pracę jako copywriter, czy już nim jesteś. A może prowadzisz sklep internetowy? Wiedza jaką zdobędziesz po przeczytaniu tej książki będzie na pewno przydatna. 

Jako specjalista od marketingu, takie książki oceniam trochę inaczej od nowicjusza. Wiele to, co jest w niej zawarte było dla mnie oczywiste. Jednak są rozdziały, które i mi przydadzą się w codziennej pracy. Jednak uważam, że każdy, kto tworzy kampanie reklamowe i contentmarketingowe po tą lekturę sięgnąć powinien.




Komentarze

instagram