Tania Książka - dlaczego jest moją ulubioną księgarnią online?

Każdy książkocholik ma swoją ulubioną księgarnię. Zarówno księgarnię stacjonarną, gdzie może się udać i przejrzeć książki na półkach, poczytać opisy. Ale też księgarnie online. Ta druga jest idealna jeśli mieszkamy w małym mieście i księgarni stacjonarnej nie mamy. Tak jest w moim wypadku. Niestety czytelnictwo w Polsce przechodzi kryzys. Kiedyś była u mnie księgarnia, niestety obecnie od wielu lat nie ma ani jednej. Dlatego księgarnia online dla mnie to jedyne wyjście. I mam swoją ulubioną. A jest nią księgarnia TaniaKsiążka.pl dlaczego


Tania Książka — dlaczego jest moją ulubioną księgarnią online?

Po pierwsze, zawsze są w niej nowości wydawnicze. Po drugie ceny książek są dużo niższe niż np. w innych księgarniach online. A po trzecie, jest szansa otrzymania kodu rabatowego na swoje zamówienie. To trzy punkty za które cenie sobie księgarnię TaniaKsiążka.pl. Jednak jest jeszcze coś? Co? Już mowie.

W księgarni TaniaKsiazka.pl zamówienia są realizowane zawsze zgodnie z planem. Zamówienia dochodzą na czas. Pamiętam jak 3 lata temu, kompletowałam zamówienie książek, które były przeznaczone na prezent dla wychowawczyni mojego syna. Ważne było dla mnie to, by przesyłka dotarła na czas. I poinformowałam o tym obsługę, podczas składania zamówienia. Dość, że dostałam kod rabatowy, to zamówienia przyszło szybciej, niż informował mnie o tym system. Nie musiałam się denerwować. 

Taniaksiazka.pl — najwyższa jakość!

Kocham książki, mam fioła na punkcie dbania o nie. Dlatego zależy mi, by zamówienie które do mnie dociera było dobrze zapakowane. Książki były odpowiednio zapakowane. Tak by nie były narażone na uszkodzenia. Księgarnia TaniaKsiążka.pl dba o to w 100%. Jeszcze nigdy, żadna z książek nie dotarła do mnie zniszczona. A to dla mnie bardzo ważne. 




TaniaKsiazka.pl — wyjątkowe promocje na książki!

W tej księgarni ceny książek na co dzień są wyjątkowo atrakcyjne. Jednak każdego dnia, tygodnia, miesiąca są nowe promocje na książki z których można skorzystać. I o ile kupujemy książki okazjonalnie, to nie ma to dla nas większego znaczenia. Jednak każdy nałogowy książkomaniak wie, jak ważne jest to, by móc zaoszczędzić złotówki przy zakupach, po to by móc je wydać na kolejną książkę. A Taniaksiążka.pl spisuje się tu na medal. Ulubioną promocją jest 2 w cenie 1 lub inne tego typu okazje. I każdy, kto książki kupuje nałogowo, przyzna mi racje. Prawda?

Więc podsumowując, kocham księgarnię Tania Książka i zawsze kiedy chce zamówić książki dla siebie, dzieci, męża wiem gdzie takie zamówienie złoże. Bo wiem, że będę zadowolona. Ciekawa jestem z jakiej księgarni online Wy korzystacie, a może lubicie odwiedzić księgarnię stacjonarną i tam wybrać swoje pozycje książkowe? 

Komentarze

instagram