Olga Rudnicka ZBYT PIĘKNE - RECENZJA




Po książkę Olgi Rudnickiej sięgnęłam całkiem przypadkiem. Książka pojawiła się w miejskiej bibliotece jako nowość. A ponieważ udało się ją zarezerwować to trafiła na półkę „Książki do przeczytania” I powiem wam, że nie żałuje. Była to książka od której nie mogła oderwać wzroku i doszło do tego, że zamiast iść spać ja owijałam się w koc i czytałam książkę. Niestety jako Mama i Mama Marketing w ciągu dnia mam mało czasu na czytanie. Dlatego muszę nadrabiać to nocą. Ale nie ma nic lepszego jak bezsenna noc spędzona z wyśmienitą książką do których na pewno książka Olgi Rudnickiej „Zbyt piękne” się zalicza.

Przyznam wam się, że do dziś jak pomyślę o kilku dialogach z tej książki to płacze ze śmiechu. Kryminał pisany tak prostym i zabawnym językiem, że nie sposób o nich zapomnieć. Jak tylko skończę nadrabiać zaległości książkowe, które obiecałam ostatnio Remkowi Mróz sięgnę po kolejne książki Rudnickiej. I Wam również polecam, szczególnie jeśli potrzebujecie rozrywki na wieczór.

Zbyt piękne” to historia dwójki młodych ludzi – Tymoteusza i Zuzanny, którzy padają ofiarą oszusta i zakupują ten sam dom. Szybko jednak się okazuje, że nie są jedynymi właścicielami. A prawdziwie to nie są nimi wcale, bo kobieta która kupiła dom wraz z nimi od oszusta jako pierwsza została wpisana do aktu notarialnego. Szybko okazuje się, że nie mogą w tym wszystkim liczyć na policję i zabierają się za śledztwo samemu.

Książka jest kolejną komedią pomyłek i dowodem na to, ze autorka ma wiele do zaoferowania swoim czytelnikom. I ja osobiście jestem tego bardzo ciekawa. Książka „Zbyt piękne”wypełniona jest po brzegi zabawnymi odzywkami bohaterów, humorem między wersami a także dowcipnymi sytuacjami. Od samego początku powieść czyta się szybko i bardzo przyjemnie. A co najważniejsze podczas czytania często oczy zachodzą łzami ze śmiechu :) Czyli można ją zaliczyć do "wyciskacza łez" z całą pewnością. 

Autorka posiada prawdziwy talent do budowania dialogów. Cała powieść nakreślona została swobodnym, przyjaznym czytelnikom stylem, jednak to rozmowy łączące poszczególne książkowe postacie, zrobiły na mnie największe wrażenie. I na pewno będę stałą czytelniczka autorki. 



Autor: Olga Rudnicka
Tytuł: „Zbyt piękne”
Wydawnictwo: Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Rok wydania: 2018
Okładka:
 ksiegarnia.proszynski.pl




POZDRAWIAM!




Komentarze

  1. Brzmi ciekawie. Zdecydowanie wolę książki, które wyciskają łzy śmiechu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram